Kurzusok

AC Alkotóműhely

Miről szól a kurzus?

A kurzus célja, hogy a résztvevők az Assessment Center (AC) módszertan puszta felhasználóiból önálló programalkotókká váljanak.
Az alkotóműhely keretében a résztvevők közösen hoznak létre egy teljes, minden szempontból használható AC programot, amelyet saját szervezetükben is alkalmazhatnak. Azok számára ideális, akik tanácsadói segítség nélkül szeretnének AC programot megvalósítani, hatékonyabbá tennék a kiválasztási folyamataikat, vagy korszerűsítenék a már ismert módszereiket az aktuális igényekhez igazítva. Emellett kiváló választás azoknak, akik unják a sablonos, például az „5 dolgot vihetsz magaddal egy lakatlan szigetre” típusú feladatokat, és valami igazán új, egyedi szakmai élményt keresnek.

INFORMÁCIÓK

  • A kurzus nyelve: magyar
  • A kurzus időpontjai: 2025. január 28. – teljes nap személyes jelenlét
    2025. február 11. – az első 4 órás konzultáció online
    2025. február 25. – az utolsó 4 órás személyes jelenlét
  • A kurzus időtartama: 1 nap és 2*4 óra
  • A kurzus díja: 325 000 forint + ÁFA / fő
    Early Bird kedvezményes ár: 275 000 Ft + ÁFA / fő (jelentkezési határidő: 2024. december 15.)
    Amennyiben egy szervezettől több résztvevő vesz részt a kurzuson, a második főtől minden résztvevő 50% kedvezményben részesül.
  • Milyen ellátás, oktatási anyagok vannak a kurzusban?
    Az ár tartalmazza a kurzus díját, az ellátást, tananyagokat és a program során elkészített gyakorlatokat.

AC Alkotóműhely részletes ismertető

Mit kínálunk?

  • egy igazi szakmai alkotóműhely hangulatát kínáljuk: az irányított kiscsoportos működés alkalmat nyújt az együtt gondolkodásra, közös problémamegoldásra, tapasztalatok megosztására is
  • a résztvevők a közös műhelymunka eredményeként egy komplett AC programot vihetnek magukkal, amely alkalmazható saját gyakorlatukban
    • ennek elemei:
      • kompetenciatartalmak – a viselkedésformák szintjén megfogalmazva
      • AC gyakorlatok, értékelő lapok
      • AC forgatókönyv

A program főbb tartalmi elemei:

  • Hogyan jutunk el a viselkedéses szinten megfogalmazott elvárásokhoz?
  • Milyen haszna van, ha tudunk szituációs interjú feladatot készíteni?
  • Tisztázzuk! AC vagy DC?
  • De hogyan lesz ebből feladat? Modellezzünk!
  • A nagy manipulátor, az IDŐ.
  • Instruálás, időterv és forgatókönyv.
  • Hogy néz ki az ideális értékelő lap? Van-e egyáltalán olyan?
  • A program igényli a módszertan alapjainak ismeretét, így elsősorban AC módszertani elméleti és/vagy gyakorlati ismeretekkel rendelkezőket várunk.

Mit fog kapni ön a kurzustól?

  • A kurzus során bemutatjuk a kompetenciaelemzés menetét, és azt, hogy a munkakörhöz kapcsolódó feladatelvárásokból miként lesznek viselkedési mintázatok
  • Bemutatjuk az AC módszertan kereteit, irányelveit
  • Különböző típusú AC feladatok készítésének képességét
  • AC program összeállításának szabályait, eszközeit, gyakorlatát

Milyen előnyökkel jár az Ön számára a részvétel?

  • A kurzus elvégzését követően Ön képes lesz az egyes munkakörökhöz kapcsolódó elvárások, kompetenciák meghatározására
  • A kurzus elvégzését követően Ön képes lesz az AC módszertan önálló működtetésére
  • A kurzus elvégzését követően Ön képes lesz működőképes AC feladatok írására
  • A kurzus elvégzését követően Ön képes lesz AC értékelő lap tervezésére és alkalmazására

Önnek szól ez a kurzus?

  • Igen, ha Ön olyan HR szakember, aki szeretné beépíteni a vállalata kiválasztási és fejlesztési rendszerébe az AC módszertanát, és a módszert szeretné tudni önállóan is működtetni
  • Igen, ha Ön tanácsadóként dolgozik (szeretne dolgozni), és az AC módszertanát szeretné használni a munkája során
  • Igen, ha Ön érdeklődik a kiválasztás-, és alkalmasság-vizsgálatok módszerei iránt
Jelentkezés most

Az előadók bemutatása

Laczai RóbertÜgyvezető igazgató, vezető tanácsadó
„Sok éves tapasztalattal rendelkezem szervezetdiagnosztika és –fejlesztés területén. Ez idő alatt folyamatosan változtak a szakmai trendek és igények, melyekhez azt gondolom, sikerült alkalmazkodnunk. Büszke vagyok rá, hogy egy ilyen profi és elismert tesztrendszerrel dolgozhatunk, mint a VTS. Ahogy arra is, hogy egyedi AC és DC feladatainkkal mára számtalan programon vagyunk túl, sok ezer ember mérésével és visszajelzésével.”

Esettanulmányok

Kamionsofőrnek jelentkezők alkalmasságvizsgálata

Kamionsofőrök alkalmasságvizsgálata

2015 októbere és 2017 áprilisa között összesen 1966 kamionsofőrnek jelentkező pályázó alkalmasságvizsgálatában vettünk részt. Mi természetesen a Vienna Test System külön erre a mérési programra összeállított tesztcsomagjával támogattuk ...

Így térül meg a VTS használata

A Vienna Test Systemet fejlesztő osztrák Schuhfried cég még a 2010-es évek elején készített egy hatástanulmányt, melynek eredményei kiválóan mutatják, hogy a VTS használata a kiválasztásban milyen forintosítható előnyökkel jár. ...

Hogy dolgoznak a fiúk a bányában?

Pelser és munkatársai 2005-ben végeztek el egy vizsgálatot dél-afrikai bányákban dolgozó nehézgép vezetőkkel. Ez egy kulcsfontosságú pozíció a bánya hatékonysága szempontjából: a nehézgép vezetők azok, akik feltöltik a rakományt, ...

TOVÁBBI TANULMÁNYOK

Iratkozzon fel hírlevelünkre!